Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

субота, 22 квітня 2017 р.

Правила ведення блогу

Як правильно писати статті в блог або чому втрачається родзинка ресурсу

Вітаю, шановні друзі! От чому так відбувається? Чому, коли заходиш на давно вподобані блоги, часто ловиш себе на думці, що все … втрачаєш ти інтерес до цього ресурсу. Здавалося б, читав колись “запоєм”, а останнім часом нічого корисного для себе виловити не можеш. Бувають навіть такі ситуації, коли з’являється відверте “фе” до того чи іншого блогу.
Як писати цікаві статті
На мій погляд, найстрашніше для будь – якого блогера те, коли читачі поступово починають втрачати інтерес до його ресурсу. Ось це просто жах. Не падіння доходу з продажу посилань, не відсутність прибутку з реклами, не пониження пошукових позицій, а саме втрата зацікавленої аудиторії свого блогу. Це катастрофа.Я спробував проаналізувати такі ситуації, тобто дати собі відповідь на запитання: “Чому я більше не хочу читати той чи інший блог?” Вийшла дуже цікава штука, друзі, в принципі – це може стати таким собі керівництвом до дії, керівництвом до написання постів, постовим підручником, отак)).
Одразу скажу, я не вважаю себе блогером – професіоналом, я також початківець і мені ще дуже багато треба вивчати та дізнаватись, тому, буду вважати цей пост своїм висновком, а Ви, якщо будете мати критику та заперечення, пишіть обов’язково в коментарях.
Отже – поїхали. Взагалі, я б розділив всі блоги, які існують в мережі, на два великі підрозділи або групи – персональні та тематичні. Якщо персональним блогам висувати якісь вимоги буде не зовсім правильно, ресурси, все ж таки, особисті і автор вправі писати про що завгодно, то з тематичними блогами ситуація зовсім інша.
Якщо блогер заводить тематичний ресурс, значить він формує навколо себе аудиторію людей, які зацікавлені певним питанням. Відповідно, людина, яка слідкує за таким ресурсом, очікує бачити на ньому ту інформацію, через яку, власне, вона і підписалась на оновлення чи додала блог у закладки.
Приклади тематичних блогів я наводити не буду, але це і млм ресурси, і сео блоги, і блоги про сайтобудування, тобто ресурси, які просувають конкретну послугу, товар чи освітлюють певне питання. Звичайно, що блог тим і відрізняється від сайту, що це хронологічно – оновлюваний ресурс, тому читач очікує на більш – менш регулярну появу нового матеріалу.
І цей матеріал повинен бути корисним Вашій аудиторії! Він повинен давати відповідь на ті питання, які Ви взялись освітлювати на блозі, Ваш блог повинен приносити КОРИСТЬ людям! І тут ми підходимо до основної помилки багатьох ресурсів (знову ж таки – це моя особиста думка), яка просто відмітає зацікавлених читачів і сприяє спаданню популярності блогу і автора, як особистості.
Автор починає писати про що завгодно, тільки не по темі блогу! Зачекайте перечити, дочитайте думку до кінця. Не сперечаюсь, блог – ресурс особистий і автор (за правом власності) може постити будь – які матеріали, але автор не має морального права (він сам обрав тематику та зібрав аудиторію) повністю закидати розгляд головної думки проекту.
Як приклад, я читав з десяток блогів про seo, але наразі залишив тільки 3, чому? Тому що на інших ресурсах я не знаходив потрібної мені інформації, інформації, заради якої я цей блог і почав читати!
Так, мені дуже цікаво іноді прочитати про автора, про його вподобання, про його сім’ю, про подорожі, але я очікую, все ж таки, отримувати порції і тематичної інфи! Якщо ж я заходжу на блог “Все про Seo та сайтобудування”, а там за останній місяць ні одного посту про пошукову оптимізацію – зацікавленість втрачається.
Якщо автор взяв на себе зобов’язання навчити мене програмувати на мові PHP, як приклад, а за останній період там тільки про те, як блогер сходив за молоком, полагодив телевізор, поштукатурив стелю і все – відповідно, я починаю все рідше і рідше на цей ресурс потрапляти.
Блог не може мати тільки суху професійну інформацію – здавалося б заперечення самому собі, а ні. Блогер повинен писати про себе, розбавляти сео тексти вкрапленнями власної особистості, але не постійно!
Взагалі, варто взяти собі за правило наступне – який би пост Ви не писали, про що б Ви не писали, кожна Ваша стаття повинна приносити людям користь. Бувають такі блоги, де читаєш, здавалося б, пости по темі, але нічого суттєвого там немає, звичайне бла – бла – бла. Якщо Ви пишете пост під назвою “Як зробити ….”, то покажіть, як саме це потрібно зробити!
Особистість автора відіграє дуже велику роль в популярності блогу, це так, тому пости на особисту тематику, про себе, повинні бути. На своєму блозі я, час від часу, пишу статті про себе, про своїх рідних, про якісь сімейні події, та на наступний день, чи через 2 дні, пишу пост про блоги, блогосферу, про WordPress і т.д. Намагаюсь в кожній статті висловити свою думку та позицію, якщо це не суто технічний матеріал, намагаюсь дати читачам щось корисне та дієве.
Не думайте, що пошукові машити проковтнуть все, аби тільки писати. Вірніше, вони то проковтнуть, але що робити з відвідувачами? Що робити з коментарями та поведінковими факторами? Сьогодні суттєву роль в просуванні ресурсу відіграють саме поведінкові фактори, але, якщо Ви будете писати про що завгодно, тільки не по темі блогу, підуть одні відкази і блог впаде в позиціях та втратить у відвідуваності.
Можливо, колись, я і створю ще один, особистий блог, де буду баляндрасити про що захочу, але це згодом. Наразі мій ресурс взяв собі за обов’язок навчити всіх бажаючих створювати, просувати та розкручувати власні блоги і цієї лінії притримується, не дивлячись на вкраплення статей про особисте.
Друзі, що я хочу до Вас донести, якщо Ви ведете власний блог, якщо це не персональний, а тематичний ресурс – пишіть по темі. Розбавляйте матеріали чимось особистим, опишіть свої враження від фільму, від книги, від вистави – але повертайтесь до тематики ресурсу.
Намагайтесь додати в пости оригінальності, власні вислови (не матюки, боронь Боже), пожартуйте, поспілкуйтесь, запитайте щось у читача – не будьте занудами та сухими статистами, будьте оригінальними.
На завершення – в одному з наступних постів, я спробую дати об’єктивну оцінку відомій російській школі Старт-ап, яка пропагує створення та просування блогів. Один мій близький товариш мав досвід участі в заняттях цієї школи і в минулі вихідні ми з ним проговорили майже 5 годин про блоги та блоговедення за методикою цієї школи, тому – я маю що Вам сказати.

Немає коментарів:

Дописати коментар