Сьогоднішнє наше завдання полягає у тому щоб розробити програму, яка буде переводити числа у двійникову, вісімкову та шістнадцяткову системи числення. Ми будемо робити цю програму в консолі, а тому перед тим я к починати програмувати я вам хочу розповісти, що таке консольне програмування та системи числення.
КОНСОЛЬНА ПРОГРАМА
Програми з текстовим інтерфейсом називаються консольними. Текстовий інтерфейс — спосіб взаємодії користувача з комп'ютером з використанням текстового (буквено-цифрового) режиму дисплея або аналогічних — наприклад, командного рядка. Зараз я вам хочу показати найпростішу консольну програму написану на С++:
#include <iostream>
#include <cstdlib>
using namespace std;
int main()
{
cout << "Hello, world!" << endl;
system("pause");
return 0;
}
Тепер ознайомимося з системами числення
Системою числення, або нумерацією, називається сукупність правил і знаків, за допомогою яких можна відобразити (кодувати) будь-яке невід'ємне число. До систем числення висуваються певні вимоги, серед яких найбільш важливими є вимоги однозначного кодування невід'ємних чисел 0, 1,… з деякої їх скінченної множини — діапазону Р за скінченне число кроків і можливості виконання щодо чисел арифметичних і логічних операцій. Крім того, системи числення розв'язують задачу нумерації, тобто ефективного переходу від зображень чисел до номерів, які в даному випадку повинні мати мінімальну кількість цифр. Від вдалого чи невдалого вибору системи числення залежить ефективність розв'язання зазначених задач і її використання на практиці.
Все працює!!! Залишилось тільки запустити!!!
Як ви самі бачите програма працює та переводить звичайні числа в двійникову, вісімкову та шістнадцяткову системи числення!!!
Цю програму можна завантажити тут
Дякую за увагу!!!
Якщо у вас виникнули труднощі з програмою я завжди згоден допомогти звертайтесь за електонними адресами vlluboh@gmail.com або vlad.lubohinec@ukr.net
КОНСОЛЬНА ПРОГРАМА
Програми з текстовим інтерфейсом називаються консольними. Текстовий інтерфейс — спосіб взаємодії користувача з комп'ютером з використанням текстового (буквено-цифрового) режиму дисплея або аналогічних — наприклад, командного рядка. Зараз я вам хочу показати найпростішу консольну програму написану на С++:
#include <iostream>
#include <cstdlib>
using namespace std;
int main()
{
cout << "Hello, world!" << endl;
system("pause");
return 0;
}
Тепер ознайомимося з системами числення
Системою числення, або нумерацією, називається сукупність правил і знаків, за допомогою яких можна відобразити (кодувати) будь-яке невід'ємне число. До систем числення висуваються певні вимоги, серед яких найбільш важливими є вимоги однозначного кодування невід'ємних чисел 0, 1,… з деякої їх скінченної множини — діапазону Р за скінченне число кроків і можливості виконання щодо чисел арифметичних і логічних операцій. Крім того, системи числення розв'язують задачу нумерації, тобто ефективного переходу від зображень чисел до номерів, які в даному випадку повинні мати мінімальну кількість цифр. Від вдалого чи невдалого вибору системи числення залежить ефективність розв'язання зазначених задач і її використання на практиці.
Отже, ми ознайомилися з системами числення та консольним програмуванням, ми навіть створили свою першу програму на С++. Тепер я хотів би розпочати робити програму.
Почнемо!
Запускаємо Visual Studio
Так як це консольне програмування, то й дії при запуску інші. Слідкуйте уважно за ілюстраціями представленими нижче
Якщо ви робили усі дії представлені вище правильно, то після цього заходимо через Solution Explorer у Program.cpp та пишемо код:
#include <iostream>
#include <cstring>
#include <cstdlib>
using namespace std;
string ms;
char buf[25],z;
int n;
int main()
{
setlocale(LC_ALL, "rus");
do
{
system("cls");
cout << "\n\tПрактическая работа. ТЕМА: Системы счисления. \n";
cout << "\n\tВведите натуральное число n=";
cin >> n;
printf("\n\n\t%i -> A2=", n);
_itoa_s(n, buf, 2);
printf("%s -> A8=", buf);
_itoa_s(n, buf, 8);
printf("%s -> A16=", buf);
_itoa_s(n, buf, 16);
printf("%s", buf);
//printf("\n\n\t%i -> A2=%d -> A8=%o -> A16=%X", n, n, n, n);
cout << "\n\n\tПродолжить? (1/0)";
cin >> z;
} while (z != '0');
cout << endl << endl << "\t";
system("pause");
return 0;
}
#include <cstring>
#include <cstdlib>
using namespace std;
string ms;
char buf[25],z;
int n;
int main()
{
setlocale(LC_ALL, "rus");
do
{
system("cls");
cout << "\n\tПрактическая работа. ТЕМА: Системы счисления. \n";
cout << "\n\tВведите натуральное число n=";
cin >> n;
printf("\n\n\t%i -> A2=", n);
_itoa_s(n, buf, 2);
printf("%s -> A8=", buf);
_itoa_s(n, buf, 8);
printf("%s -> A16=", buf);
_itoa_s(n, buf, 16);
printf("%s", buf);
//printf("\n\n\t%i -> A2=%d -> A8=%o -> A16=%X", n, n, n, n);
cout << "\n\n\tПродолжить? (1/0)";
cin >> z;
} while (z != '0');
cout << endl << endl << "\t";
system("pause");
return 0;
}
Як ви самі бачите програма працює та переводить звичайні числа в двійникову, вісімкову та шістнадцяткову системи числення!!!
Цю програму можна завантажити тут
Дякую за увагу!!!
Якщо у вас виникнули труднощі з програмою я завжди згоден допомогти звертайтесь за електонними адресами vlluboh@gmail.com або vlad.lubohinec@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар